Fizetés és szállítás

Szállítási és fizetési feltételek

A vásárláskor vedd figyelembe, hogy a webshopon keresztül jelenleg csak magyarországi címre áll módunkban csomagot kézbesíteni. Ha a megrendelésedet külföldre szeretnéd kérni, akkor vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal..

Az alábbi módon kérheted a kiszállítást:

GLS Futárszolgálat – A megrendelt árut Magyarország egész területén házhoz szállítjuk.

A házhozszállítás díja Magyarországon egységesen: 1290 Ft

A kiszállítás díja 12 000 Ft feletti megrendelés esetén ingyenes.

A szállítási költség automatikusan hozzáadódik a rendelési összeghez, amit a rendelés feladásakor feltüntetünk. A rendelésed a rendelést követő 2 – 3 munkanapon belül kerül a futárszolgálatnak átadásra, amennyiben a termék készleten van. Kérjük vedd figyelembe, hogy átutalásos fizetés esetén az utalás beérkezése után kerül a futárszolgálatnak átadásra a csomagod.  Abban az esetben, ha a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, felvesszük veled a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon a további egyeztetés érdekében.

A kiszállítás munkanapokon 8-17 óra között történik, ezért kérjük, hogy napközbeni elérhetőséget tüntess fel kiszállítási címként. Amennyiben a GLS az áru átadását nem tudja teljesíteni, úgy a csomagról értesítést hagy, és egy új, egyeztetett időpontban újból megkísérli a kézbesítést. Azonban, ha az árut másodszor sem sikerül kiszállítani, az árut visszaszállítja logisztikai partnerünkhöz. Fontos, hogy a kiszállításkor a csomagot tételesen ellenőrizd és ha minden rendben van, az átvételi elismervényt írd alá. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem tudunk elfogadni.

Kiemelt akciók, ünnepi időszak idején megnövekedhet a szállítás idő, várhatóan 20 munkanap alatt szállítjuk a megrendeléseket. 

Ha regisztrált vásárlónk vagy, nyomon követheted a csomagod, ha IDE kattintasz. 

GLS ügyfélszolgálat elérhetősége:
Munkanapokon: 8.00-20.00 

Telefon: (+36 29) 88 66 70
E-mail: info@gls-hungary.com

Mire hivatkozz, amikor a GLS ügyfélszolgálatával beszélsz?
 1. Csomagszámod

Amennyiben ez nem lenne elég:
1.  Neved

Jelenleg az alábbi fizetési módokat választhatod webáruházunkban:

  • Átutalás
  • PayPal
  • Utánvét
  1. Átutalás

A rendelés ellenértékét, a rendelés teljesítése előtt, a rendelés leadását követően átutalással is kifizetheted. Kérésedre az átutaláshoz proforma számlát küldünk e-mailben. Fontos, hogy az átutalás megjegyzés rovatában tüntesd fel a rendelés azonosítóját.

Az átutalást a következő számlaszámra kérjük teljesíteni:

Számlatulajdonos: Kovács Zsuzsanna E.V.

Pénzintézet: Erste Bank Hungary Zrt.

Számlaszám: 11600006-00000000-84106429
Nemzetközi Számlaszám: HU36 1160 0006 0000 0000 8410 6429 SWIFT/BIC kód: GIBAHUHB

Azokat a megrendeléseket, amelyek ellenértékét 8 munkanapon belül nem teljesítik, rendszerünk automatikusan törli.

2. PayPal

Azért is érdemes PayPal fiókot nyitnia és minden egyes online vásárlás alkalmával használnia, mert:

  • Garantálja biztonságát. Bárhol is vásárol, soha nem osztja meg fizetésének részleteit az eladóval.
  • Egy e-mail, egy jelszó. Mindössze erre van szüksége a fizetéshez vagy a pénzküldéshez. Nem kell többé kivennie bankkártyáját a tárcájából!
  • Nem szükséges, hogy legyen pénz a számláján, ha fizetni szeretne. Adja hozzá kedvenc kártyáját vagy akár többet is PayPal fiókjához. Ezt csak egy alkalommal kell megtennie.
  • Csaknem mindenhol jelen van. Online vásárláskor keresse logóját a nagyobb márkanevek mellett és a kisebb üzletekben világszerte. Boltok milliói és a Happy Banana webáruház is elfogadja a PayPal-t.
  • A fizetéstől a szállításig az Ön oldalán állunk

Fontos információ: A PayPal fizetési rendszerén keresztül történő rendelések esetén a kiszállítás 1-2 nappal tovább tarthat.

3. Utánvét

 Az utánvéttel történő fizetés választásánál a szállítást végző futárnak kell kiegyenlíteni az áru ellenértékét a megrendelésed átvételével egyidejűleg.