Általános Szerződési Feltételek

1. Általános információk

1.1. A Szolgáltató adatai

A happybanana.hu webáruház és a weblap üzemeltetője:

Név: Kovács Zsuzsanna E.V.

Székhely: 4138 Komádi, Dobó utca 36.

Elérhetőség: 

Tel.: +36-30/891-9100

E-mail: info@happybanana.hu

Web: www.happybanana.hu

Adószám: 69612570-1-29

Bankszámlaszám: HU36 11600006-00000000-84106429

Nyilvántartási szám: 53434735

Tárhelyszolgáltató adatai:

Név: Magyar Hosting Kft.

Székhely: 1132 Budapest, Victor Hugo utca 18-22.

Adószám: 23495919-2-41

Elérhetőség: 36 1 700 2323

Email cím: info@tarhely.com

hatályos 2019.08.01-től

1.2. A webáruház általános bemutatása

Üdvözöljük webáruházunkban! Köszönjük, hogy vásárlása során bennünket tisztel meg bizalmával! Számunkra fontos, hogy minden vásárló tisztában legyen a jogaival, és a közöttünk létrejövő szerződéses viszony tartalmával, ezért kérjük, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza. Jelen dokumentum nem minősül írásba foglalt szerződésnek.

Szerződés nyelve: Magyar

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével a vevő elfogadja a www.happybanana.hu oldal általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit és magára nézve kötelezőnek ismeri el. Ha a jelen Általános Szerződési Feltételekkel, a honlap használatával, az egyes termékekkel, a vásárlás menetével kapcsolatban kérdése merült fel, vagy amennyiben egyedi igényét szeretné velünk megbeszélni, úgy kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken!

Fogalmak:

Felek: Eladó és Vevő együttesen

Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy.

Eladó: Vállalkozás, amely a webáruházban feltüntetett termékeket eladásra kínálja.

Vevő: aki az Eladó által értékesítésre kínált egy vagy több termék megrendelésével az Eladóval adásvételi szerződést köt. A honlapon keresztül vételi ajánlatot tevő, szerződést kötő személy.

Egyéb felhasználó: aki a weboldalon regisztrál vagy hírlevél küldéséhez hozzájárul.

Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy

Fogyasztói szerződés: olyan szerződés, melynek egyik alanya fogyasztónak minősül

Honlap: https://happybanana.hu weboldal, amely távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköznek minősül

Szerződés: Eladó és Vevő között a Honlap és elektronikus levelezés

igénybevételével létrejövő adásvételi szerződés

Távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek távollétében – szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító eszköz.

Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak

Termék: a Honlap kínálatában szereplő, a Honlapon forgalomba hozott és értékesítésre szánt minden birtokba vehető forgalomképes ingó dolog, mely a Szerződés tárgyát képezi

A fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződések esetén (a továbbiakban: fogyasztói szerződés) jótállás: a Polgári Törvénykönyv szerinti, valamint külön jogszabályban a fogyasztói szerződésekre meghatározott kötelező jótállás

Vonatkozó jogszabályok:

A Szerződésre különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:

  1. 1997 évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről;
  2. 2001.év. /108. paragrafus
  3. 2013.év. / 5. paragrafus;

151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról; 45/2014 (II.26) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól

  1. évi CXII. törvény Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló

Szerződés tárgya:

Jelen általános szerződési feltételek az Eladó és a Vevő között a https://happybanana.hu internetes oldalon működő webáruházban található termékekre kötött adásvételi szerződésekre vonatkoznak. Az általános szerződési feltételek rendelkezéseket tartalmaznak a https://happybanana.hu weboldalon történő regisztrációra is.

Az Eladó és a Vevő között létrejövő adásvételi szerződés tárgyát az Eladó által értékesítésre kínált, a https://happybanana.hu internetes oldalon működő webáruházban található termékek közül a Vevő által kiválasztott, és Eladó által visszaigazolt egy vagy több termék képezi. A termékek ára (ÁFÁ-val együtt 0% AAM), lényeges tulajdonságai és jellemzői az egyes termékeknél kerülnek feltüntetésre.

Az adásvételi szerződés létrejötte

A termékek és szolgáltatások webáruházban történő megjelenítése nem jelenti az Eladó ajánlati kötöttségét, Eladót ajánlati kötöttség nem terheli. A Vevő által egy vagy több termék megrendelése szerződéskötésre irányuló ajánlatnak minősül. Az adásvételi szerződés a megrendelés Eladó általi visszaigazolásával, mint az ajánlat elfogadásával jön létre.

Regisztráció

A Honlapon lehetőség van regisztrációval történő, illetve regisztráció nélküli vásárlásra is.

A „Regisztráció” menüpontra kattintást követően megjelenő felületen látható adatlap értelemszerű kitöltése szükséges mindehhez. A regisztráció sikeréről kap egy e-mailt, amely tartalmazni fogja a regisztráció megerősítésére szolgáló aktiváló linket.

A regisztrációját bármikor jogosult törölni az info@happybanana.hu e-mail címre küldött üzenettel. Ezután haladéktalanul gondoskodunk regisztrációja törléséről. Törlés esetén a felhasználó adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem eredményezi a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód, új regisztráció szükséges.

A felhasználói fiók hozzáférési adatainak (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag a felhasználó a felelős, ezért amennyiben tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni a Happy Banana Webáruházat is.

A regisztrációval minden vásárló vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek.

Rendelés menete

A megrendelés a https://happybanana.hu internetes oldalon található webáruházon keresztül örténik. A vásárlásnak nem feltétele a regisztráció.

A webáruházon keresztül történő rendelés technikai lépései:

– A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba a „Kosárba teszem” gombbal.

– Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, menjen vissza a webshopba, a kosár tartalma nem tűnik el. A kosár tartalmából az „x” törlés gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát.

– A “Pénztár” gombra kattintva kell megadnia a megrendelés véglegesítéséhez szükséges további adatokat, valamint ebben a részben tudja kiválasztani az Ön számára megfelelő szállítási módot is, és itt van lehetősége a kedvezményre jogosító kuponja beváltására.

  1. Kuponkód: ha rendelkezik kedvezményre jogosító kuponkóddal, ide írja be a számát.
  2. Számlázási adatok: rendeléshez szükséges adatai megadása itt történik. Név, cím, telefonszám és email-cím megadása szükséges.
  3. Szállítás másik címre?: ha a szállítási cím eltér a számlázási adatoktól ezt a részt is ki kell tölteni.
  4. Megjegyzés a rendeléssel kapcsolatban.
  5. Rendelésed: itt megtekinthető újból a kosár tartalma valamint a fizetendő végösszeg.
  6. Fizetési Mód és Rendelés Elküldése: szállítási módtól függően többféle fizetési mód közül választhat.
  7. ÁSZF elolvasása és tudomásul vétele: a négyzetben bejelölés.
  8. Adatvédelmi szabályzat elfogadása: a négyzetben bejelölés.
  9. Megrendelés elküldése: visszaigazoló email kerül kiküldésre maximum 48 órán belül.

A rendelés elküldése után következő oldalon megtalálja a megrendelés részletes adatait. Amennyiben elküldés után vesz észre hibát a rendeléssel kapcsolatba, mielőbb vegye fel az Eladóval a kapcsolatot a fent megtalálható elérhetőségek valamelyikén.

A megrendelés akkor történik meg, ha a Vevő a megrendelés elfogadása előtt kifejezetten kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el. A megrendelésre az adott megrendelés időpontjában érvényes Általános Szerződési Feltételek vonatkoznak. A Vevő e-mail-ben a megrendelés elküldését követően késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolást kap. A visszaigazolás tartalmazza a megrendelt termékeket, azok vételárát, a szállítás költségét. A szerződés ezen visszaigazolás Vevőhöz történő megérkezésével jön létre. Amennyiben e visszaigazolás a Vevő megrendelésének elküldésétől számított legkésőbb 48 órán belül a Vevőhöz nem érkezik meg, a Vevő mentesül az ajánlati kötöttség alól. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő az Eladóhoz, illetve a Vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Eladó akkor fogadja el a megrendelést, ha Vevő a megrendeléshez szükséges valamennyi információt helyesen Eladó rendelkezésére bocsátotta a megrendelés időpontjában.

A hibás adatok megadása miatti téves teljesítésből eredő károkért Eladó nem vállal felelősséget, az ebből eredő költségeket a Vevő viseli, illetve köteles megtéríteni Eladó részére. A Vevőnek a megrendelés elküldése, illetve a visszaigazolás megérkezése után a megrendelésben tévesen megadott adatokat az Eladó felé e-mailben van lehetősége javítani. A Vevő köteles a téves adatokat mihamarabb korrigálni. Amennyiben a megrendelésben megadott adatokat a Vevő a termékek szállításra történt átadását követően módosítja, köteles az ebből eredő többletköltségeket viselni.

A szerződés távollévők között kötött szerződés, amely nem minősül írásba foglalt szerződésnek. Eladó nem rögzíti a szerződést, így a szerződés utóbb nem hozzáférhető. A szerződés nyelve magyar. A szerződésre magatartási kódex nem vonatkozik.

Jelen Általános Szerződési Feltételek a honlapon való közzétételtől hatályosak, figyelemmel Magyarország mindenkor hatályos jogszabályaira, a Szolgáltató által meghatározott időpontig. Az Általános Szerződési Feltételekben eszközölt módosítások tekintetében az általános rendelkezésekben foglaltak az irányadóak.

Árak

Az árak forintban értendők. Az Eladó Áfakörös szempontjából 0% AAM, így az áraknak ÁFA tartalma 0%. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk.

A webáruházban szereplő termékek megvásárlása fizetési kötelezettséggel jár. A Vevőt terheli a termék árának, valamint a szállítás szerinti költségének megfizetése.

Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket a hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától. Eladó a hibáról haladéktalanul tájékoztatja a Vevőt. Ezen tájékoztatás nem minősül visszaigazolásnak, így nem jelenti a szerződés létrejöttét, akkor sem, ha Eladó automatikus visszaigazolást küld. Ez esetben a Vevő szerződési ajánlatának a Vevő kifejezett elfogadó nyilatkozata minősül, amely tartalmazza, hogy a megrendelését a termék Eladó által helyesbített, tényleges árának ismeretében, azt elfogadva adja le.

Szállítási, fizetési és teljesítési feltételek:

Termékeink a GLS Hungaryn keresztül kerülnek kiszállításra a Vevő által megadott címre. A szállítás várható időpontja a rendelés feldolgozásától számított 2 munkanap. Amikor csomagját elkészítettük és átadtuk a GLS Hungary futárszolgálatának, a megadott email-címre kapni fog egy értesítést, benne a várható szállítási időponttal! A GLS Hungary a kézbesítést munkanapokon 8-16 óra között végzi.

Szállítási és fizetési feltételeink kizárólag a Magyarország területére történő kiszállításra vonatkoznak.

A csomagok nyomonkövethetőek a GLS Futárszolgálat értesítő üzenetében szereplő küldeményazonosító alapján: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

Fizetési lehetőségek:

Előre utalás vagy számlára befizetés:

Fizetés közvetlenül a bankszámlánkra. Megjegyzésként, kérem tüntesse fel rendelése azonosítóját. Ebben az esetben a Vevő a megrendelt termékek árát azok kiszállítását, illetve átvételét megelőzően fizeti meg az ERSTE Banknál vezetett HU36 11600006-00000000-84106429 számú bankszámlára banki átutalás útján. Utalás és bankfiókban történő befizetés esetén a megrendeléstől számítva 5 munkanapon belül kell a megrendelés értékének beérkeznie bankszámlánkra, különben a rendelés törlődik. Az utaláshoz szükséges adatokat a díjbekérő email tartalmazza, valamint rendelése azonosítóját saját fiókjában a “Legutóbbi rendelések” menüpont alatt is megtalálja. A rendelés-feldolgozás  és kiszállítás az összeg beérkezését követően történik. Az összeg bankszámlánkra történő beérkezéséről e-mailben értesítést küldünk, ezután kezdjük el rendelése feldolgozását.

Utánvétes fizetés készpénzben: fizetés átvételkor a kézbesítőnek. Amennyiben az áru ellenértékét és a szállítás díját a Vevő a kézbesítőnek nem fizeti ki, a kiszállítás sikertelennek minősül. A sikertelen kiszállítás költségei – amennyiben a kiszállítás a Vevőnek felróható okból hiúsult meg – a Vevőt terhelik. Az újabb kiszállításra kizárólag az áru ellenértékének és a sikertelen kiszállítás költségeinek előre történő átutalása esetén kerül sor. Amennyiben ez nem történik meg az Eladó a szerződéstől elállhat.

Paypal vagy bankkártyával történő fizetés: Fizess PayPal-on keresztül. Fizethet bankkártyával is, ha esetleg nem rendelkezik PayPal számlával ebben az esetben a rendszer automatikusan készít egy ingyenes PayPal fiókot, amit későbbiekben is használhat. ( A PayPalról bővebb információt az ÁSZF 1. számú mellékletében a Paypal ismertető részben talál.)

Bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége:

– Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.)

– Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)

– Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. Amennyiben az Ön kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyen szíves üresen hagyni!)

A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét. Amennyiben sérült a termék, kérjük, ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Mennyiségi kifogásra vonatkozó reklamációt Eladó abban az esetben fogad el, ha a kézbesítéskor a Vevő erről a kézbesítővel jegyzőkönyvet vetet fel.

Szállítási díjak:

A szállítás díja az alábbiak szerint alakul.

– Banki előreutalással vagy PayPallal történő fizetés esetén, átvétel helye háznál, megadott szállítási címre, a szállítás díja 1 790 Ft.

– Utánvéttel történő fizetés esetén, átvétel helye háznál, megadott szállítási címre, a szállítás díja 1 790 Ft.

25 000 Ft értékű vásárlás felett a szállítás minden esetben INGYENES!

Általános teljesítési határidő:

A megrendelt termékeket a lehető legrövidebb időn belül csomagoljuk és átadjuk a GLS  Hungary Futárszolgálatának :

– utánvételes fizetés esetén a megrendelés visszaigazolásától számított 2 munkanap,

– banki átutalás, PayPal és bankszámlára történő befizetés esetén az összeg bankszámlánkra történő beérkezését követő 5-7 munkanap alatt a csomag megérkezik a megadott szállítási címre.

Az oldalon feltüntetett, illetve egyéb formában jelzett szállítási határidő minden esetben várható szállítási időt jelent. A kiszállítás tényleges időpontja a kézbesítőtől függ és a termék készlet állapotától, ezért az előzetesen, tájékoztató jelleggel jelzett szállítási határidőtől való eltérésért Eladó semmilyen felelősséget nem vállal.

A sikertelen kiszállítás költségei – amennyiben a kiszállítás a Vevőnek felróható okból hiúsult meg – a Vevőt terhelik. A harmadszori kiszállításra kizárólag az áru ellenértékének és a sikertelen kiszállítás költségeinek előre történő átutalása esetén kerül sor. Amennyiben a Vevő a megrendelt termékek árát és kézbesítésének költségét nem utalja át az Eladó számlájára, az Eladó a szerződéstől elállhat.

A kézbesítés menete:

Az GLS Hungary Futárszolgálat a küldemény kézbesítését többször is megkísérli. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, úgy a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. A rendelési folyamat során megadott telefonszámon, a sikeres kézbesítés érdekében a GLS Hungary munkatársai telefonos egyeztetést is kezdeményezhetnek.

Sikertelen kézbesítés:

A PTK. 6. Biztatási Kár jogcímén behatjuk a posta árát.”6:587. § A bíróság a kárnak egészben vagy részben való megtérítésére kötelezheti azt, akinek szándékos magatartása más jóhiszemű személyt alapos okkal olyan magatartásra indított, amelyből őt önhibáján kívül károsodás érte.

“Magyarázat: Amennyiben megrendeli a terméket, és jelzi, hogy szeretné a terméket, küldjem bátran át fogja venni, ezzel engem feladásra bíztat, és megtéveszt, ami által engem károsodás ér mivel a szállítási költségét előre kifizettem!

Utánvéttel megrendelt, és kiszállított, de a vásárló által át nem vett, és előzetesen vissza nem mondott csomagok szállítási költségét, kiszámlázzuk a vásárló részére, melyet haladéktalanul, de legkésőbb 8 napon belül köteles a megadott bankszámlára átutalni! Ezenkívül a következő vásárlások alkalmával csak előre utalással tud majd fizetni!

Kérjük Önöket, hogy utánvéttel kizárólag abban az esetben rendeljék meg a kívánt terméket/termékeket, ha a csomag kézbesítésekor át is veszik a csomagot!

Az adatbeviteli hibák javítása Felelősség a megadott adatok valóságáért

Önnek a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az Ön által bevitt adatok módosítására (a böngészőben a vissza gombra kattintva az előző oldal nyílik meg, így akkor is javíthatóak a bevitt adatok, ha Ön már a következő oldalra lépett). Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön felelőssége, hogy az Ön által megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen az Ön által megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. Ön a megrendelésével tudomásul veszi, hogy az Eladó jogosult az Ön hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és költségét Önre hárítani. Az Eladó a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért felelősségét kizárja. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.

Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II.26.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, vagyis visszaküldheti a megrendelt terméket.

Amennyiben élni kíván elállási jogával, annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén e-mailben, írásban, vagy telefonon.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Ön az erre irányuló nyilatkozatát 14 munkanapon belül (akár a 14. munkanapon) elküldi részünkre. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail értesítés esetén az e-mail küldésének idejét, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon

történő jelzés időpontját vesszük figyelembe a határidő számítás szempontjából. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel nyilatkozatát, így tudja igazolni a postára adás dátumát.

A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza a vállalkozás címére. A termék visszaérkezését követően haladéktalanul, de legfeljebb 14 napon belül az Ön által megadott bankszámla számára visszatérítésre kerül a Vevő által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeg.

Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek Önt terhelik, tehát a termék eladó címére (4138 Komádi, Dobó utca 36.) történő visszaküldésének költségét Önnek kell kifizetnie, azonban ezen felül egyéb fizetési kötelezettség nem terheli. A portósan (utánvéttel) küldött csomagokat nem áll a vállalkozás módjában átvenni!

A csomag vállalkozáshoz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt).

A Vevő jogosult jelen szerződéstől az alábbi időtartamon belül indokolás nélkül elállni:

– a terméknek,

– több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,

– több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,

– ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak a Vevő általi átvételének napjától számított tizennégy napon belül.

A Vevő elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közti időszakban is gyakorolhatja.

A Vevő elállási jogát a jelen ÁSZF 2. számú mellékletében található elállási nyilatkozat-minta felhasználásával (Elállási/Felmondási nyilatkozatminta-mely a honlapon letölthető, nyomtatható formanyomtatványként is megtalálható), vagy erre irányuló egyértelmű nyilatkozatának az Eladó jelen általános szerződési feltételekben is feltüntetett e-mail címére történő megküldésével, vagy postai úton az Eladó székhelyére megküldve gyakorolhatja.

Az elállási nyilatkozat akkor minősül határidőben megtettnek, ha azt a Vevő a jelen pontban megjelölt határidő lejárta előtt elküldi az Eladónak. Annak bizonyítása, hogy az elállási jogát ezen bekezdés szerint gyakorolta, a Vevőt terheli.

A Vevő jogszerű elállása esetén a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül a Vevő által választott fizetési móddal egyezően visszatéríti a Vevő által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is. A Vevő kifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, amelynek többletköltsége nem hárítható át a Vevőre. Az Eladó nem köteles megtéríteni a Vevőnek azon költségét, amely abból keletkezett, hogy nem a legkisebb költséggel járó szállítási módot választotta.

Az Eladó mindaddig visszatarthatja a termék árának és a szállítás költségének összeget, amíg a Vevő a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

A Vevő köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, vagy Eladónak átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a Vevő a terméket a határidő lejárta előtt elküldi. A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Vevő viseli.

Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (pl. a szexuális segédeszköz, kozmetikai termékek, krémek, masszázsolajak). Az ilyen termékek visszavétele az Eladótól nem várható el akkor, ha a Fogyasztó a terméket közvetlenül védő csomagolást már felbontotta és/vagy rendeltetésszerű használatát megkezdte, hiszen ilyenkor nem zárható ki, hogy a termék emberi testtel vagy testnedvekkel, illetve baktériumokkal érintkezett, így a termék higiéniai vagy egészségügyi minősége már nem garantálható. Ezen termékek esetében az elállási jog csak akkor illeti meg a Vásárlót, ha a termék csomagolását még nem bontotta fel.

A Vevőt az elállási joga gyakorlásával összefüggésben a fentebb meghatározottakon felül – így a legkevésbé költséges szállítás díját meghaladó szállítási költség, a termék visszaküldésével felmerült költség, és a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés költsége – további költség és egyéb kötelezettség nem terheli.

Eladó jogosult a szerződéstől elállni:

– ha a Vevő a második, a Vevőnek felróható okból sikertelen kézbesítés napjától számított 14 napon belül a megrendelt termékek árát és kézbesítésének költségét (beleértve a kettő alkalommal sikertelen kézbesítés költségeit is) nem utalja át az Eladó számlájára,

– ha a Vevő a termékek és a szállítás díjának fizetési módjaként azok előre utalását választotta, és a termékek és a szállítás díját a megrendelés visszaigazolása napjától számított 5 munkanapon belül nem utalja át az Eladó számlájára.

Eladó az elállási jogát a Vevő e-mail címére vagy levelezési címére postai úton megküldve gyakorolhatja.

Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás

A fogyasztói tájékoztató jelen pontja a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 9. § (3) bekezdése felhatalmazása alapján a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 3. számú melléklete alkalmazásával készült.

Kellékszavatosság

Vásárló az Eladó hibás teljesítése esetén az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.

Fogyasztói szerződés esetén Vásárló az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait Vásárló érvényesíteni már nem tudja.

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Vásárló – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Vásárló nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Eladó költségére Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot.

Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni az Eladóval. Vásárló közvetlenül az Eladóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vásárló igazolja, hogy a terméket az Eladótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben az Eladó csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Vásárló részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben az Eladó bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Vásárlónak felróható okból keletkezett, nem köteles Vásárló által támasztott szavatossági igénynek helyt adni.

A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha Vásárló a szavatossági igényét a terméktől – a megjelölt hiba szempontjából – elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

Termékszavatosság

A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő vásárló – választása szerint – a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Fogyasztót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét Vásárló a gyártóval szemben érvényesítheti.

Termékszavatossági igényként Fogyasztó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti, azaz pénzbeli orvoslásra, árleszállításra és elállásra nincs mód, hiszen a gyártó és a fogyasztó között nem jött létre szerződéses jogviszony, hiányzik a szerződés. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Fogyasztónak kell bizonyítania.

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét Fogyasztó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Fogyasztó a felelős.

Fogyasztó a termékszavatossági igényét az ingó dolog forgalmazójával (Eladó) szemben gyakorolhatja. A Ptk. értelmében gyártónak minősül a termék forgalmazója.

A gyártó, forgalmazó(Eladó)kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak, forgalmazónak (Eladó) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Fontos termékjellemzők, méretek

A Webáruházban forgalmazott erotikus ruhaneműk méretezése nagyságban eltér a Magyarországon megszokottól (rendszerint nagyobbak), ezért kiemelten fontos az adott termék oldaláról elérhető mérettáblázat használata. Az Eladó kiemelten kéri minden Vásárlóját a méretek pontos kiválasztására, mert a megvásárolt erotikus ruhaneműket higiéniai okok miatt nem áll módjában visszacserélni a nem megfelelő méret kiválasztása esetén.

A Webáruházban forgalmazott termékkörök: erotikus fehérnemű, intim higiénia, szexuális segédeszközök, krémek, szexuális társasjátékok, óvszerek, ajándéktárgyak, drogériai termékek stb. Minden egyes termék, ami a Webáruházban megtalálható, kizárólag 18 éven felüliek részére ajánlott! Minden termék (különös tekintettel a krémekre, síkosítókra, olajokra) gyermekek elől gondosan elzárva tartandó!

A számítógépes beállításoktól függően az egyes termékek színárnyalata a képi megjelenítésen eltérő lehet a valóságostól, ezért az Eladó felelősséget nem vállal.

Jótállás

A fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

Az Eladó azonban nem értékesít olyan terméket, amely az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozna.

Szavatosság, jótállás érvényesítése

A Vásárló a megvásárolt termékekre vonatkozó szavatossági vagy jótállási igényét személyesen az Eladó címén, e-mailen vagy telefonon jelezheti:

  • Név:
  • Cím:
  • Email:

Amennyiben a hibásként megjelölt termék nem rendelkezik a hibával, és a bevizsgálás alatt más hiba sem válik felismerhetővé, úgy az Eladót szavatossági kötelezettség nem terheli, a terméket nem cseréli, és vételárát nem térít vissza. A Vásárló jogosult ugyanakkor ilyen esetben is a terméket személyesen átvenni, vagy kérni annak saját költségén történő újbóli kiszállítását.

A felelősség korlátozása

A Webáruházban való vásárlás feltételezi a Vásárló részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a lehetséges hibákra.

Az Eladó semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:

  • Az interneten küldött és/vagy fogadott bármilyen adat meg nem érkezése, véletlenszerű megváltozása.
  • Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a Webáruház akadálytalan működését és a vásárlást.
  • Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.
  • Bármely nem ajánlott vagy tértivevényes formában küldött levél – függetlenül attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett -,

de főleg bármilyen adat elvesztése.

  • Bármely szoftver nem megfelelő működése.
  • Bármilyen programhiba, rendkívüli esemény vagy technikai hiba következményei.

Az Eladó nem felelős semmilyen alapon, semmilyen közvetlen vagy közvetett kárért, ami a Webáruházhoz való csatlakozás, a Webáruház megtekintése miatt következett be.

A Vásárló felelősséggel tartozik a más személy személyes adatainak megadásából, illetve Webáruházban történő közzétételéből eredő károkért.

Az Eladó ilyen esetben minden segítséget megad az eljáró hatóságoknak a jogsértő személy személyazonosságának megállapítása céljából.

A Webáruház részét képező nyilvános kommunikációs csatornákat (termékértékelések írása) minden Vásárló saját felelősségére veheti igénybe.

A Webáruház automatikusan nem moderált, ugyanakkor, amennyiben jogsértő vagy érdeksértő tartalomra vonatkozó értesítés, bejelentés érkezik, ill. az bármely más módon az Eladó tudomására jut, úgy az Eladó jogosult bármely tartalom illetve azok része ideiglenes vagy végleges, indoklás nélküli eltávolítására. Ismétlődő, vagy súlyos jogsértést megvalósító magatartás esetén az Eladó jogosult az adott Vásárlót véglegesen kizárni az oldal használatából, ideértve regisztrációjának törlését is.

Szerzői jog

A Webáruház felületén található valamennyi tartalom (szöveg (cikk, termékismertető, tájékoztató, jelen ÁSZF, stb), ábra, kép, más információ illetve adat) szerzői jogai térbeli és időbeli korlátozás nélkül az Eladót illetik meg. Különösen tilos a Webáruházból letöltött tartalmat a Webáruházban történő vásárlástól eltérő célra felhasználni, ezeket átdolgozni, másolni, stb. Az Eladó szerzői és egyéb jogainak megsértése vagy e szerződés megszegése esetén azonnal jogi eljárást kezdeményez a jogsértővel szemben. A Webáruház használatával a Vásárló elfogadja, hogy a Webáruház tartalmának másolása vagy az itt meghatározott céltól eltérő felhasználása akkor is jogsértésnek minősül (jelen ÁSZF megszegésének), ha az esetleg nem állna szerzői jogi oltalom alatt.

Minden ilyen jogsértés esetén a Vásárló elfogadja, hogy az Eladó a kárának külön bizonyítása nélkül is átalány kártérítést köteles fizetni a Webáruház tulakdonosának, mely jelen esetben az Eladó.

Az Eladó fenntartja a jogot, hogy bíróságok vagy hatóságok előtt eljárást kezdeményezzen minden olyan személy ellen, aki a Webáruház használatával (ideértve a vásárlást is) jogsértést követ el, illetve arra kísérletet tesz. A Webáruház nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely felhasználó vagy Vásárló rovására elkövetett jogsértés miatt.

Bármilyen, az oldal használatával vagy az oldallal kapcsolatos jogsértés, vagy az Eladót ért érdeksérelem esetén az Eladó jogosult a Vásárló regisztrációját azonnali hatállyal felfüggeszteni, személyes és egyéb adatait valamint regisztrációját törölni. Az adatok a jogsértéssel vagy érdeksérelemmel kapcsolatos eljárások céljából továbbra is kezelhetők. A fenti lépésekről az Eladó nem köteles értesíteni a Vásárlót.

A Webáruházra mutató internetes hivatkozás szabadon elhelyezhető. Az Eladó jogosult azonban ennek indoklás nélkül megszüntetését kérni.

A Webáruház vagy annak bármely része más domainen például keretes alkalmazásként – mintegy saját oldalainak részeként – történő megjelenítése kizárólag előzetes írásos engedély esetén lehetséges. Az a weboldal, amelyen a Webáruházra mutató link elhelyezésre kerül, nem keltheti azt a benyomást, hogy az Eladó javasolja, támogatja az adott oldalon forgalmazott vagy kínált szolgáltatás vagy termék igénybevételét vagy megvásárlását.

A linkelő weboldal nem tartalmazhat valótlan információt az Eladóról, valamint a linkelő weboldal között fennálló jogviszonyról és a Webáruházról. A Webáruház minden rá mutató hivatkozás alkalmazása ellen fellép, amely árt az Eladó, a Webáruház hírnevének és érdekeinek. A Webáruház egyes szolgáltatásai egyedi azonosítót, úgynevezett cookie-t helyeznek el felhasználói számítógépén. A cookie-k kizárólag a felhasználók „autentikálásának” megkönnyítését szolgálják, más célra az üzemeltető nem veszi azokat igénybe. A cookie-fogadás felhasználói tiltása a Webáruház szolgáltatásai igénybevételének nem akadálya.

Panaszügyintézés

Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Levelezési cím: 4138 Komádi, Dobó utca 36.

Telefonszám: +36-30/891-9100

E-mail: info@happybanana.hu

A vállalkozás termékeivel vagy tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogás az előzőekben megjelölt elérhetőségeken történt előterjesztését követően legkésőbb 72 órán belül – melybe az ezen ÁSZF szerinti munkaszüneti napok ideje nem számít be – érdemben válaszol a vásárló kifogására, megjelölve a jogérvényesítés lehetősége esetén a jogérvényesítés lehetséges helyét, módjait valamint az arra nyitva álló határidőket.

Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, az Eladó a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát a Vásárlónak átadja. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, az Eladó a panaszról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a Vásárlónak átadja, egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

Eladó telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben az Eladó az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt az Eladó egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

Eladó a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén az Eladó az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vásárlót.

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben az Eladó és Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Tulajdonossal/Eladóval való tárgyalások során nem rendeződik, milyen jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Vásárló számára:

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
  • Békéltető Testület eljárásának kezdeményezése:

A Budapesti Békéltető Testület székhelye:

1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Fax: 06 (1) 488 21 86

Telefon: 06 (1) 488 21 31

  • Bírósági eljárás kezdeményezése.

Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi  kommunikáció, ajánlat címzettje.

Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platform elérhető az alábbi linken: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU

Egyéb rendelkezések

A Honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy az Eladó nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

Az Eladó kizár minden felelősséget a Honlap használói által tanúsított magatartásért.

Az oldal bármely használója pedig teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért és jogsértés gyanúja esetén teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

Bármely felhasználó által a Honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat az Eladó jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében az Eladó jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

Azonban amennyiben a Honlapon kifogásolható tartalmat észlel, kérjük azt haladéktalanul jelezze felénk és ha az Eladó jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

Személyes adatok módosítása

Vásárló a megadott személyes adatait bármikor módosíthatja.

A regisztráció törlése

Vásárló a regisztrációját a www.happybanana.hu oldalon bármikor törölheti, vagy az info@happybanana.hu e-mail címen bármikor kérheti a regisztráció törlését.

Eladó felelőssége

Eladó nem vállal felelősséget a webáruháznak, valamint annak tartalmának elérhetőségéért és működéséért. Eladó nem felelős semmilyen kárért, amely a webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be. Eladó nem vállal felelősséget olyan hibák esetén, amelyek megakadályozzák a webáruház akadálytalan működését és a weboldalon történő vásárlást, továbbá, ha a működési hibával összefüggésben az Interneten küldött és fogadott adat elveszik. Eladó nem vállal felelősséget a webáruház használata során fellépő szoftver, kommunikációs, vagy egyéb technikai hibákért.

Eladó nem vállal felelősséget az elírási hibákért, a webáruházban elhelyezett információk helyességéért, valóságtartalmáért, különös tekintettel a téves ármegjelölésre. Eladó nem vállal felelősséget a webáruház adatainak és információinak felhasználásából, továbbadásából vagy nem elérhetőségéből eredő közvetlen, közvetett vagy egyéb károkért.

A webáruházban található képek minták, az eltérésekért Eladó felelősséget nem vállal.

Eladó fenntartja magának a jogot a webáruház részleges vagy teljes megszüntetésére, megváltoztatására és szüneteltetésére bármilyen okból, előzetes értesítés nélkül, az ebből eredő közvetlen, közvetett vagy egyéb károkért Eladó felelősséget nem vállal.

Eladó nem vállal felelősséget a webáruház honlapjáról elérhető más internetes honlapok tartalmáért, valamint nem vállal felelősséget az Eladó honlapjára mutató más internetes honlapok tartalmáért.

Vevő felelőssége

Vevő és az egyéb felhasználó kijelenti, hogy az Internet technikai és műszaki korlátait ismeri, a technológiával együtt járó hibalehetőségeket és kockázatokat elfogadja. Ennek megfelelően tudatában van annak, hogy az Interneten keresztül rendelkezésre bocsátott információk hitelessége, helyessége és teljessége nem garantálható.

Vevő és az egyéb felhasználó felelőssége a számítógépén tárolt adatok megvédése, különös tekintettel a webáruházba való bejelentkezéshez szükséges adatokra. Eladó nem vállal felelősséget a felhasználói adatok Vevő és az egyéb felhasználó tudtával vagy tudta nélküli illetéktelen személy általi használatából eredő károkért. Vevő és az egyéb felhasználó felelősséggel tartozik a saját adatainak illetéktelen használatával az Eladónak vagy bármely harmadik személynek okozott károkért.

Vevő tudomásul veszi, hogy megrendelése jóváhagyásával jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja, az itt leírtak be nem tartásával szerződésszegést követ el.

  1. sz. melléklet

PAYPAL tájékoztató

A PayPal egy nemzetközi készpénzmentes pénzforgalmi szolgáltatásokat nyújtó pénzügyi intézet, mely az elektronikus kereskedelemre szakosodott. Az intézet szorosan együttműködik a legtöbb ország szabályozó hatóságaival, így tudja garantálni a nagyfokú biztonságot a pénzügyi tranzakciók esetén. Nagyon elterjedt és népszerű fizetési szolgáltatásról van szó: A rendszer 190 országban és 25 valutában érhető el. A PayPal-t a világ vezető internetes piactere, az eBay is használja, emellett már közel 200 millió felhasználó használja világszerte. A PayPal elektronikus számlát vezet ügyfelei részére, melyet azok hitelkártyás fizetéssel, banki átutalással tölthetnek fel lakossági vagy céges bankszámlájukról. Így az internetes vásárlások során nem szükséges a bizalmas hitelkártya- vagy számlaadatokat megadni a webshop részére, a PayPal felhasználói név valamint a jelszó megadása

elegendő a fizetés lebonyolításához.

A PayPal útján történő első fizetés alkalmával Ön automatikus regisztrálás keretében kap egy (ingyenes) PayPal-fiókot. A vásárlás megtörténtéhez meg kell adnia hitelkártyája vagy terheléses kártyája adatait. A PayPal csak dombornyomott kártyával használható. Kártyaadatait ekkor a rendszer biztonságosan elmenti az Ön PayPal-fiókjába, amit aztán Ön az eBay és a PayPal-fizetést elfogadó egyéb közvetítők honlapjain is használhat.

A PayPal a világ egyik legnépszerűbb online fizetési rendszere, amely nemrég óta Magyarországon is elérhető, mind vásárlóként, mind kereskedőként. Cégünk is a PayPal rendszerét veszi igénybe fizetések teljesítéséhez, melyet közel 82 millióan használnak világszerte, hiszen gyors, biztonságos és olcsó pénzküldési lehetőség:

  • Egyszerű, mert egy dombornyomott kártya segítségével Ön könnyedén fizethet, akárcsak egy boltban, ahol kártyával lehet fizetni;
  • gyors, mert néhány perc alatt lehet csatlakozhat a rendszerhez (csak egyszer kell) és a fizetés másodpercek alatt megtörténik;
  • biztonságos, mert a bankkártya adataidat a PayPal kezeli (így nem kerül illetéktelen kézbe);
  • népszerű, mert Magyarországon is több, mint 100.000 helyen lehet PayPal-lal fizetni;
  • olcsó, mert minden on-line fizetés után a tranzakciós költséget nem Ön,
  • hanem a fogadó állja (hasonlóan mint más, hagyományos bankkártyás fizetés esetén), Ön mindig csak a termék pontos összegét fizeti;

elterjedt, mert a világ legnagyobb on-line fizetési rendszere, melynek több mint 150 millió felhasználója van szerte a világon.

PayPal fiók nyitásához semmilyen pénzintézethez nem kell befáradnia, de rendelkeznie kell egy bármely bank által kibocsájtott dombornyomott bankkártyával (VISA, MasterCard, American Express).

A PayPal fiókot úgy kell elképzelni, mint egy hagyományos bankszámlát, csak ennek a számlának az azonosítója nem a szokásos 3 x 8 számjegy, hanem a létrehozáskor megadott e-mail cím (két azonos e-mail címmel rendelkező PayPal fiók nem fordulhat elő).

A pénzt akár 16 féle devizanemben kezelheti; mint: magyar forint, euro, amerikai dollár, angol font, svájci frank, lengyen zlotyi, japán jen, ausztrál dollár, kanadai dollár, cseh korona, dán korona, hong kongi dollár, új-zélandi dollár, norvég korona, singapuri dollár és svéd korona.

Mivel PayPal fiók nyitásakor annak egyenlege nulla, így fizetéskor a fedezetet a hozzá kapcsolódó dombornyomott bankkártya nyújta.

A PayPal fiók nyitása egyszerű, ingyenes és vásárlásvédelem is jár hozzá!

Amegnyitott fiókok alapos ellenőrzésen esnek át a PayPal és a hatóságok részéről is, ezért biztosak lehetünk benne, hogy a szolgáltatást használó vásárlók és eladók mögött valós személyek illetve hiteles cégek állnak. Az ügyfelek adatait a PayPal a legnagyobb biztonságban kezeli: a legújabb módszereket alkalmazzák a csalások elkerülésére és az online bűnözés megállítására. Ez a pénzküldési forma nagyon biztonságos, mivel a PayPal – hasonlóan a kereskedelmi bankokhoz – biztonságosan kezeli az információnkat. Az adataink erősen titkosított rendszerben (SSL, https) vannak kezelve, amelyből a kereskedő nem lát semmit. A vásárlást követően a tranzakció bekerül a számlatörténetbe, amely bármikor visszaellenőrizhető.

Kattints ide a letölthető verzióért

Letöltés Elállási nyilatkozat

Letöltés visszaküldési nyomtatvány

‘Szeresd magad’ – Nyereményjáték szabályzat

Valentin napi nyereményjáték szabályzat