Gyakori kérdések

Fiókom

Hogyan tudok rendelni?

A megrendelések leadása a www.happybanana.hu internetes áruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül a https://happybanana.hu/ webcímen.

Kell regisztrálnom a vásárláshoz? Van valami előnye?

A vásárláshoz nem kötelező regisztrálni oldalunkra. Ha mégis szeretne a regisztráció vagy a pénztár oldalon találja a regisztráció lehetőségét.

A regisztráció gyors és könnyű, és számos előnye van:

  • Követheti rendelései állapotát.
  • Követheti csomagja állapotát, ha már átadtuk az adott szállítónak.
  • Értékelheti a megvásárolt termékeket.
  • Egyszerűbb lesz a későbbi rendelések leadása.
  • Kedvenc termékek áttekintése és megosztása

Elfelejtettem a jelszavamat, mit csináljak?

A belépésnél lehetősége van jelszó emlékeztető küldésére e-mailben a rendszer automatikusan felajánlja az új jelszót, melyet a regisztrált e-mailcímre is elküld.

Van ingyenes szállítási lehetőség?

12000 Ft felett a szállítás ingyenes. Amennyiben rendelése nem éri el ezt az összeget, előre utalás esetén 990 Ft, utánvét esetén 1190 Ft a szállítás díjja. Minimum rendelés 2990 Ft!

Minden van raktáron, amit a áruházban látok?

Az oldalon szereplő termékek mind elérhetőek. Amennyiben valamely áru nincs készleten, akkor erről a Vevőt értesítjük, és tájékoztatjuk az áru beérkezésének idejéről. Továbbá egyes termékek rendelhető státuszban vannak.

Kapok számlát a vásárlásról?

Igen. Minden vásárlásról elektronikus számlát, vagy papír alapú számlát állítunk ki, amelyet e-mailben küldünk, vagy a csomagban találja. Digitális számla esetén is fontos, hogy valós és működő e-mail címet adjunk meg a rendelés leadásakor.

Ha megveszek valamit, de mégsem kérem, visszaveszik?

Igen. Indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, a termék átvételétől számított harminc napon belül.

  • Ilyenkor a termék visszaküldésének költsége önt terheli.
  • Amint visszakaptuk a sértetlen terméket, visszautaljuk az árát egy ön által választott bankszámlára.
  • Ha a termék nem sértetlen, hanem használt, akkor jogosultak vagyunk megtagadni a termék visszavételét. Termékeink esetében higiéniai okokból megtagadjuk az elállás lehetőségét.

A részleteket lásd az elállási tájékoztatóban, és webáruházunk ÁSZF-jében (ugrás az ÁSZF-re).

Honnan fogom tudni, hogy hol tart a rendelésem?

Rendelése minden lépéséről rövid tájékoztató e‑mailt küldünk.

  • Amikor megkaptuk és feldolgoztuk a rendelést.
  • Amikor a végösszeg átutalását kérjük (előre utalás esetén).
  • Amikor átadjuk a terméket a futárnak.
  • A futárszolgálat folyamatosan tájékoztatja Önt hol tart a csomagja és mikor várható a kézbesítés. A csomagját pedig követni a futárszolgálat  Nyomonkövetési oldalon.

Minden egyéb, változást jelentő helyzetben. Probléma esetén pedig ügyfélszolgálatunk emailben megkeresi Önt.

Mire érdemes még figyelnem a rendelés leadásakor?

Ahhoz, hogy gyorsan és problémamentesen kézbesítsük rendelését, pontos adatokra van szükségünk. Nagyon fontos, hogy olyan e‑mail címet és telefonszámot írjon be a rendelés leadásakor, amin elérhetjük önt.

Ha a rendelési név vagy cím hibás, a rendelés késhet vagy meghiúsulhat. Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy általában nem telefonon, hanem e‑mailben jelezzük a rendeléssel kapcsolatos fejleményeket.

Hogyan válthatom be a kuponomat?

A kosár alatti részben van lehetőség feltölteni a kupon kódját. Vagy a pénztár oldalán.

Milyen csomagolásban érkezik?

100%-ban diszkrét a csomagolás.A termékeket szabványos légpárnás tasakba vagy dobozba csomagoljuk és mindössze a címzést tartalmazó matrica kerül rá.

Mikor érkezik meg a csomag?

A rendelés visszaigazolását követően, a várható szállítási idő 1-2 nap (amennyiben a rendelés munkanapra esik). Megrendelés elküldése esetén a visszaigazoló email kiküldése maximum 48 órán belül történik.

Mit jelent a várható szállítási idő?

A termékoldalakon jelezzük, hogy várhatóan hány munkanap alatt szállítjuk az adott terméket. Rendelés esetén erről is tájékoztatjuk.

Hogyan szállítanak?

Termékeink a GLS Hungary keresztül kerülnek kiszállításra a Vevő által megadott címre. A szállítás várható időpontja a rendelés feldolgozásától számított 1-2 munkanap. Megrendelés elküldése esetén a visszaigazoló email kiküldése maximum 48 órán belül történik.

Amikor csomagját elkészítettük és átadtuk a GLS Hungary futárszolgálatának, a megadott email-címre kapni fog egy értesítést, benne a várható szállítási időponttal! A GLS Hungary a kézbesítést munkanapokon 8-16 óra között végzi.

Szállítási és fizetési feltételeink kizárólag a Magyarország területére történő kiszállításra vonatkoznak.

A csomagok nyomonkövethetőek a GLS Futárszolgálat értesítő üzenetében szereplő küldeményazonosító alapján: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

Az GLS Futárszolgálat a küldemény kézbesítését többször kísérli meg, sikertelen kézbesítés esetén értesítőt hagy.

Mit jelent a termékeknél a “rendelhető” kifejezés?

Rendelésre: nem raktári termék. Előrendelés szükséges. Várható beérkezésről tájékoztatást adunk.

Van a termékekre jótállás?

A fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

Az eladó azonban nem értékesít olyan terméket, amely az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozna.

Bővebben az ÁSZF-ben, az adott termék oldalán, vagy elérhetőségeink egyikén tájékozódhat erről.

Rendelés

Mára van kiírva a csomagom. Mikor jön a futár?

A futárszolgálat munkaidőben, 8:00-tól 17:00-ig kézbesít. Pontosabb információt a kiszállítás napján a GLS Hungary futárszolgálat diszpécserei tudnak adni.

Hogyan tudok megbizonyosodni arról, hogy a rendelésemet helyesen adtam le?

A rendeléseddel kapcsolatos információkat az általunk küldött, megrendelést visszaigazoló e-mailben találod. Ezt az emailt a rendelés leadása után rögtön, általában 1-2 percen belül meg kell kapnod tőlünk. Rendeléseidet ügyfélfiókodban is nyomon követheted a “Rendelések” menüpontban.

Külföldi rendeléseket is elfogadtok?

A magyar weboldalon keresztül leadott rendeléseket csak magyarországi lakcímekre tudjuk kiszállítani.

Mi történik a rendelésem leadását követően?

Rendelésed leadását követően e-mailben kapsz visszaigazolást, amely az általad kiválasztott termékek mellett a számlázási- és szállítási címet, valamint a kiválasztott fizetési módot is tartalmazza. Ezután természetesen szállítjuk a legjobb érzékiséget.

Mit csináljak, ha a kívánt termék már nem kapható?

Ne aggódj, elképzelhető, hogy a jövőben még lehetőséged lesz megrendelni a kívánt terméket. Azonban sajnos nem tudjuk pontosan megmondani, hogy egy termék mikor lesz ismét elérhető.

Szükségem van ügyfélfiókra, ha vásárolni szeretnék?

Nem, a vásárláshoz nincs szükséged egy ügyfélfiókra. Azonban a regisztráció nagyon egyszerű. Csupán a nevedet, az email-címedet és a jelszavadat kell megadnod.

Törölhetem a rendelésemet, ha még nem kézbesítették?

A megrendelés törlése abban az esetben lehetséges nálunk, amennyiben a rendelésedet még nem kezdték el feldolgozni.
Amennyiben kérdésed van, ügyfélszolgálatunk bármikor készségesen segít – +3630 8919100 -.

Megváltoztathatom még a szállítási címemet egy már visszaigazolt rendelés esetén?

Megértésedet kérjük, hogy a szállítási cím utólagos megváltoztatására nincs lehetőség. Mivel a rendeléseket igyekszünk azonnal feldolgozni, sajnos nem tudjuk biztosítani annak megváltoztatását. Amennyiben a megadott szállítási cím nem található, vagy a küldeményed nem kézbesíthető, akkor az visszakerül hozzánk. Ahogy megtörténik nálunk a visszaérkezett küldemény ellenőrzése, felvesszük veled a kapcsolatot.

Rendelhetek telefonon is?

Sajnos jelenleg nincs lehetőség arra, hogy telefonon rendelhess. Az ügyfélszolgálatunk azonban szívesen segít, ha kérdéseid vannak az online rendelés, a reklamáció vagy a visszaküldés folyamatával kapcsolatban.

Mobil eszközökkel is rendelhetek?

Természetesen tabletedről vagy okostelefonodról is rendelhetsz. Ehhez egyszerűen látogass el weboldalunkra a böngésződ segítségével. A weboldal megjelenítését speciálisan mobil eszközökre optimalizáltuk. Amennyiben további kérdésed van, hívj minket!

Van minimális rendelési érték?

Van maximális rendelési érték?

Általában nincs a rendeléseknek felső határa. A rendelési összeg maximális mértéke a kiválasztott fizetési szolgáltatótól függ.

Fizetés

Hogyan működik az utánvétes fizetés ?

Ha fizetési módként az utávétes fizetést választottad, kérjük, vedd figyelembe a következőket:

A megrendelt terméket a GLS futárszolgálat munkatársai szállítják házhoz. A kiszállított termék ellenértékét a futárnak kell kifizetni. A futárnál bankkártyával és készpénzzel egyaránt fizethetsz.

Kapok fizetési visszaigazolást a fizetéskor?

Amennyiben PayPal-t módként, akkor a rendelésed csak az eredményes fizetési folyamatot követően zárul le. Ezért ennél a fizetési módnál a fizetési visszaigazolás közvetlenül a böngésződ ablakában jelenik meg.

Milyen fizetési módokat fogadtok el?

Az alábbi fizetési módok közül választhatsz: banki előreutalás, fizetés utánvéttel (bankkártya és készpénz), illetve PayPal.

Tudok nálatok bankkártyával fizetni?

Jelenleg sajnos nem tudsz nálunk bankkártyával fizetni, azonban folyamatosan dolgozunk új megoldások bevezetésén. Alternatívaként az alábbi fizetési módokat kínáljuk fel a számodra: PayPal és utánvétes fizetés.

Megkaphatom a rendelésemet a vállalkozásom nevére?

Általában nincs lehetőség üzleti vevőszámla vezetésére.

Kapok fizetési visszaigazolást a fizetéskor?

Amennyiben PayPal-t választottál fizetési módként, akkor a rendelésed csak az eredményes fizetési folyamatot követően zárul le. Ezért ennél a fizetési módnál a fizetési visszaigazolás közvetlenül a böngésződ ablakában jelenik meg.

Kuponok

Hogyan válthatom be a kuponomat?

Ha van kuponod, akkor a kupon kódját a »Kuponkód« mezőbe írhatod be közvetlenül a fizetés előtt. Ezután a »Beváltás« gombra kattintva a kedvezmény aktiválódik és a böngésződ ablakában a rendelésed számlaösszege azonnal lecsökken a kupon értékével.

Nem működik a kuponkódom, mi lehet ennek az oka?

Amennyiben a kuponkód nem működik, annak a következő okai lehetnek:

1, A kupon egyszer már be lett váltva és ezzel felhasználásra került.
2, A kupont egy meghatározott ügyfélfiókra állították ki.
3, A kupon minimális és / vagy maximális rendelési értékhez kötött.
4, A kupont nem lehet minden márkára felhasználni.

Ha a kuponkódod valamilyen más ok miatt nem működik, fordulj bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz az info@happybanana.hu e-mail címen. Kérjük, hogy ehhez tartsd készenlétben a kuponkódodat!

Kérhetem, hogy a kupont készpénzben fizessétek ki?

Általában nem lehet a kuponokat készpénzben kifizetni.

Elszámolhatom-e utólag a kuponomat egy meglévő rendelésemmel?

Sajnos a kuponokat nem tudod utólag felhasználni, ez technikailag nem lehetséges. Amennyiben a kupont elfelejtetted felhasználni, ne aggódj, mert megteheted azt a következő webshopból történő vásárlásod során a kupon érvényességi idején belül.

Honnan értesülhetek az akciókról, újdonságokról?

Iratkozzon fel ingyenes hírlevelünkre. És elsőnek értesülhet legújabb akcióinkról,nyeremény játékainkról. Vagy Like-olja Facebook oldalunkat https://www.facebook.com/Happy-Banana-2233514736977911/ és kövesse Instagram oldalunkat, ahol egyedi kuponokat osztunk meg!

Szállítás & kézbesítés

Mennyi időt vesz igénybe a szállítás?

Az azonnal rendelkezésre álló termékeket általában 2-4 munkanapon belül kiszállítjuk.

Hogyan követhetem nyomon a rendelésem és milyen szállítási értesítéseket kapok a kiszállítás alatt?

Ha meg szeretnél bizonyosodni a rendelésed szállítási státuszáról, használd a szállítási visszaigazolásban található nyomkövetési kódot. Minden egyes kiküldött csomagra külön szállítási visszaigazolást kapsz, amely a csomagkövetés linkjét is tartalmazza. Így követni tudod, hogy merre jár a csomagod és mikor kerül kézbesítésre.

Amennyiben bármilyen előre nem tervezett változás lép fel nálad, amely befolyásolhatja a kiszállítás sikerességét, kérjük jelezd telefonon vagy e-mailben még a kiszállítás előtt, hogy időben alkalmazkodni tudjon az megváltozott körülményekhez. Mindannyiunk célja, hogy a csomag sikeresen kézbesítve legyen. Az ehhez szükséges együttműködésedet előre is köszönjük.

Milyen szállítási költségek merülnek fel?

12.000 Ft feletti vásárlás esetén átvállaljuk a termék kiszállításának, valamint a csomagolás költségét.

Mit tehetek, ha sérült terméket kaptam?

Abban az esetben, ha egy általunk kiszállított termék megsérült vagy bármilyen más módon nincs rendben, akkor természetesen visszaküldheted nekünk a terméket a visszaküldési formanyomtatvánnyal együtt. Amint a termék beérkezik hozzánk és ellenőriztük, indul a jóváírás azon az úton, amit fizetési módként megadtál.

A szállítási címem eltérhet a számlázási címemtől?

Igen, kérheted, hogy a megrendelést a számlacímedtől eltérő címre szállítsuk, például a munkahelyedre. Ehhez egyszerűen válaszd ki a PayPal vagy az utánvétes fizetési módot, és a »Szállítási cím« rovatba írd be a kívánt szállítási címet!

Meg tudom változtatni a szállítási címet a rendelés leadása után?

A szállítási címet a rendelés leadása után sajnos már nem tudod megváltoztatni a Happy Bana-nál. A megrendeléseket azonnal feldolgozzuk, és ezért sajnos nem tudnánk garantálni a változtatást. Ez esetben azt tudjuk tanácsolni, hogy vedd fel a kapcsolatot a GLS ügyfélszolgálatával (https://gls-group.eu/HU/hu/kontakt/elerhetoseg.html), hiszen ők szállítják ki a csomagjainkat. Így amíg a kiszállítás még nem történt meg, elképzelhető, hogy a GLS módosítani tudja és ki tudja szállítani csomagodat az új címre.

Kérhetem a csomagomat egy csomagpontra vagy csomagátvevő helyre is?

Sajnos jelenleg nincs lehetőség arra, hogy a csomagot egy csomagpontra vagy egy csomagátvevő helyre küldjük.

Mely országokba történik a kiszállítás?

A magyar weboldalon keresztül leadott rendeléseket csak magyarországi lakcímekre tudjuk kiszállítani. Ha szeretnél e-mail értesítést kapni arról, hogy további új országokba is szállítunk-e, akkor egyszerűen iratkozz fel a hírlevelünkre!

Visszaküldés & visszatérítés

Hogyan kell visszaküldeni a terméket?

Országszerte bármelyik Postán visszaküldheted a csomagot. Készítsd össze a csomagot, zárd le, nyomtasd ki és tedd bele a visszaküldési űrlapot, és a Postára bemenve csak add fel a csomagot és jelezd, hogy az ABOUT YOU-nak szeretnéd a csomagot visszaküldeni. A Posta alkalmazottai készséggel állnak rendelkezésedre.

Szívesen segítünk a visszaküldés lebonyolításában. Ha bármilyen kérdésed van a visszaküldés kapcsán, ügyfélszolgálatunk szívesen segít.

A visszaküldés menetéhez és a visszaküldeni kívánt csomag elkészítéséhez kérjük kövesd az alábbi lépéseket:

A visszaküldés menetéhez és a visszaküldeni kívánt csomag elkészítéséhez kérjük kövesd az alábbi lépéseket:

2. Helyezd be mellé a visszaküldési ürlapot a csomagba.

3. Zárd le a csomagot valamilyen ragasztószalaggal.

4. Országszerte bármelyik Postán visszaküldheted a csomagot. Készítsd össze a csomagot, zárd le, nyomtasd ki és tedd bele a visszaküldési űrlapot, és a Postára bemenve csak add fel a csomagot és jelezd, hogy az ABOUT YOU-nak szeretnéd a csomagot visszaküldeni. A Posta alkalmazottai készséggel állnak rendelkezésedre.

Az összeget a visszaküldött termékek ellenőrzését követően, az általad használt fizetési módon keresztül térítjük meg. Kérjük ügyelj arra, hogy a termékeket olyan állapotban küldd vissza, amilyenben kaptad őket.

Mennyi időbe telik, mire visszakapom a pénzemet?

Ahogy beérkezett hozzánk a csomag és ellenőriztük azt, a számlaösszeget 14 napon belül, általad a rendeléskor megadott fizetési módon juttatjuk el hozzád.

Van-e lehetőség a visszaküldött termék közvetlen cseréjére?

Sajnos nincs lehetőség egy visszaküldött termék közvetlen cseréjére. Amint az általad visszaküldött termék beérkezik hozzánk és ellenőriztük, indul a jóváírás azon az úton, amit fizetési módként megadtál. Kérjük, rendeld meg egyszerűen a terméket újból.

Hogyan tudom megadni banki adataimat a pénzvisszatérítéshez, ha utánvéttel fizettem?

Ez esetben kérjük, add meg a kártyabirtokos keresztnevét, vezetéknevét, az IBAN számot és a BIC/SWIFT kódot a személyes fiókodban, hogy visszautalhassuk az összeget a bankszámládra.

Ennek menete az alábbi:

1. Jelentkezz be az aboutyou.hu oldalon a személyes fiókodba

2. A jobb felső sarokban menj az ember ikonra, utána pedig kattints a “Banki adatok” gombra.

3. Itt kattints a “Banki adatok megadása” gombra

Hogyan történik a reklamáció?

Abban az esetben, ha egy általunk kiszállított termék bármilyen módon nincs rendben, akkor természetesen visszaküldheted nekünk a terméket a visszaküldési űrlappal együtt. Amint a termék beérkezik hozzánk és ellenőriztük, indul a jóváírás azon az úton, amit fizetési módként megadtál. Utánvétes fizetés esetén a jóváírás banki átutalással történik. Az ügyfélszolgálat munkatársai szívesen segítenek a reklamációd lebonyolításában.

Mit tegyek, ha termékem a szállítás során megsérült?

Abban az esetben, ha egy általunk kiszállított termék megsérült, hibás vagy bármilyen más módon nincs rendben, akkor reklamálhatsz a termék miatt, és természetesen visszaküldheted azt nekünk. A visszaküldéssel kapcsolatos valamennyi információt megtalálod a »Hogyan kell visszaküldeni a terméket?« kérdés alatt.

Fizetnem kell a visszaküldésért?

Nem vállaljuk át a termék visszaküldésének postaköltségét.

Mennyi időn belül adhatom vissza a terméket?

A termék kézhezvételét követően 90 nap áll a rendelkezésedre, hogy a terméket visszaküldd nekünk. Az alkalmazott elállási jogra vonatkozó további információkat az általános szerződési feltételeink (ÁSZF) között találod meg.

Kapok visszaigazolást arról, hogy megkaptátok a visszaküldött csomagomat?

Igen, a visszáru beérkezését követően visszaküldési visszaigazolást kapsz tőlünk e-mailben.

Milyen címre küldjem vissza a csomagot?

Milyen úton kapom vissza a pénzem?

A jóváírást mindig azon az úton kapod meg, amit fizetési módként megadtál. Kártyás fizetés esetén az összeget a fizetéskor használt kártyához tartozó bankszámlaszámra utaljuk vissza. PayPal fizetés esetén a jóváírás a PayPal számládra történik. Kérjük, hogy ha utánvéttel fizettél, add meg nekünk banki adataitdat (IBAN és BIC/SWIFT) az ügyfélfiókodban a “Banki adatok” menüpontban a “Banki adatok megadása” gombra kattintva, mert ez esetben átutalással tudjuk visszatéríteni az összeget, ez készpénzben nem lehetséges. Amint beérkezett a visszaküldött áru, küldünk Neked egy visszaigazoló e-mailt. A tisztázandó kérdéseket bármikor jelezheted az ügyfélszolgálatunknak. Szívesen segítünk ebben.

Egyéb

Rendeltem, de nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Mit tegyek?

Sajnos néhány szolgáltatóhoz nem mindig érkeznek meg a webáruházak e‑mailjei (például Citromail, Freemail). Kérjük, hogy ellenőrizze postafiókja spam mappáját is.

Ha negyed óra elteltével sem érkezik meg a levél, minél hamarabb jelezze a problémát elérhetőségeink egyikén.

* Rögtön a rendelés után rendszerünk e‑mailt küld amiben a rendszer visszajelzi hogy a rendelést megkaptuk de még nem dolgoztuk fel.

Nem kaptam a termékhez garanciajegyet, mit tegyek?

Sok termékünkhöz nem jár külön garanciajegy, ezeknél a számla birtokában érvényesíthető a garancia.

Leadtam a rendelést, hova utalhatom a pénzt?

Ha banki előreutalás opciót válaszozta a rendszer automatikusan elküldi a rendelésben megadott emailcímére az instrukciókat és a banki adatokat a befizetésre vagy átutalásra. Ha külföldön él és szeretne utalni javasoljuk a PayPal azonnali bankkártyás fizetési módot.

Mondhatok véleményt a termékről?

Igen. Rendszerünk 7 napon belül vélemény emlékeztetőt küld. Vagy regisztráljon és írjon véleményt a termékről.

Honnan értesülhetek az akciókról, újdonságokról?

Iratkozzon fel ingyenes hírlevelünkre. És elsőnek értesülhet legújabb akcióinkról,nyeremény játékainkról. Vagy Like-olja Facebook oldalunkat https://www.facebook.com/Happy-Banana-2233514736977911/ és kövesse Instagram oldalunkat, ahol egyedi kuponokat osztunk meg!